KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

  • masa pelepasan:2023-12-13 08:31:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:548
  • Penerangan pantas:

    Kaliganj,Operasi pengubah tenggelam minyakPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, n

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

KaliganjTransformer

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

HammeMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,KaliganjSaiz pengubah jenis kering Scb11, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering,KaliganjPengubah tiga fasa 660V hingga 380V, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,KaliganjPengubah kuasa efisiensi tinggi dan penyimpanan tenaga, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Selamat datang untuk bertanyaDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Mengikuti keajaibanMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

KaliganjMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

KaliganjMaklumat produk lain
  • GederaPenukar jenis kering seri SCDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

    GederaPenukar jenis kering seri SCDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

  • DebrecenPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoGunakan dalam jentera hidraulik

    DebrecenPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoGunakan dalam jentera hidraulik

  • DebrecenJembatan naik bimbit hidraulikPasaran terkini

    DebrecenJembatan naik bimbit hidraulikPasaran terkini

  • Tepi SungaiTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi alat pelindung

    Tepi SungaiTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi alat pelindung

  • Tepi SungaiMesin pembukaan hidraulikkualiti tinggi

    Tepi SungaiMesin pembukaan hidraulikkualiti tinggi

  • Tepi SungaiLif dua tingkat rumahRintangan api lemah

    Tepi SungaiLif dua tingkat rumahRintangan api lemah

  • TamraPenukar jenis kering tenggelam minyakApa itu industri

    TamraPenukar jenis kering tenggelam minyakApa itu industri

  • FortWaynePlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanPermintaan pasaran semakin meningkat

    FortWaynePlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanPermintaan pasaran semakin meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari memberi anda KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari oleh syarikat kami, perkhidmatan KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari. KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KaliganjPengubah semasa tinggiCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!